I denne mascara-reklamen får vi ganske mye informasjon. Det er tydelig framstilt hva reklamen er for, både pga. øyet i bakgrunnen og bildet av selve mascaraen. Det loves 12 ganger mer volum, men jeg tipper at de færreste får det resultatet som vises på bildet.
Reklamen til høyre har ingen informasjon i det hele tatt, bortsett fra bildet. Damen virker avslappet i ansiktet, og hun smiler svakt. Dette viser at hun har det behagelig. Men når det ikke er noen som helst informasjon om produktet, hva som er spesielt og unikt med det, så er den egentlig veldig upresis!
Jeg hadde ikke forstått hva reklamen til høyre hadde vært for, om ikke parfymen hadde vært avbildet. Men det er jo ikke særlig lett, siden det er en parfymereklame, og lukten ikke kan avbildes. Den fine blåfargen går igjen i hele bildet. Kvinnen på bildet er veldig pen og kanskje uimotsåelig, nesten som en gudinne. Det er egentlig ganske spesielt, jeg fikk lyst på parfymen, uansett om jeg ikke har fått noe informasjon om hvordan den lukter!
Reklamen til høyre har ingen informasjon i det hele tatt, bortsett fra bildet. Damen virker avslappet i ansiktet, og hun smiler svakt. Dette viser at hun har det behagelig. Men når det ikke er noen som helst informasjon om produktet, hva som er spesielt og unikt med det, så er den egentlig veldig upresis!
Jeg hadde ikke forstått hva reklamen til høyre hadde vært for, om ikke parfymen hadde vært avbildet. Men det er jo ikke særlig lett, siden det er en parfymereklame, og lukten ikke kan avbildes. Den fine blåfargen går igjen i hele bildet. Kvinnen på bildet er veldig pen og kanskje uimotsåelig, nesten som en gudinne. Det er egentlig ganske spesielt, jeg fikk lyst på parfymen, uansett om jeg ikke har fått noe informasjon om hvordan den lukter!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar